-15% na pierwsze zakupy
Dołącz do Gomez Club i zyskaj -15% na nową kolekcję przy pierwszych zakupach i -5% na przecenione modele. Członkostwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.
Darmowe dostawy
Zakupy w sklepie internetowym Gomez są proste i bezpieczne. Zamówienia wysyłamy w przeciągu 2-3 dni roboczych jedną z zaufanych firm kurierskich zupełnie za darmo, niezależnie od ilości zamówionych produktów i ich wartości.
Darmowe zwroty
Każdy zakupiony u nas towar można przymierzyć i odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od daty odbioru paczki, jeśli produkt nie będzie spełniał oczekiwań. Aby uprościć proces zwrotu dostosowaliśmy opakowanie do ponownej wysyłki. Zwrot realizujemy zupełnie za darmo - wystarczy zarejestrować się na konto Klienta i uzupełnić formularz zwrotu.
Kolekcja marki DKNY na sezon Jesień/Zima 2020 została zdominowana przez czarny kolor. Wśród odzieży znalazły się bluzy i swetry z lampasem, luźne t-shirty, proste sukienki długością sięgające do kolan, oraz skórzane ramoneski. Większość z nich ma na sobie logo marki, często bardzo duże, zmultiplikowane i w białym kolorze. Proponowane jest także kilka kolorowych produktów, w tym długi, wełniany płaszcz w kolorze pudrowego różu, długa i pikowana parka w złotym odcieniu oraz ciepły kożuch o barwie ciemnego bordo. Dodatkowo oprócz odzieży, marka DKNY oferuje również obuwie oraz skórzana galanterię. Wśród butów znalazły się ciepłe botki w wielu wariantach - na płaskim lub wysokim obcasie, sznurowane lub zapinane na zamek, z ozdobnymi elementami, takimi jak duże i posrebrzane klamry. Dodatkowo oferowane są także sneakersy na grubej, białej podeszwie lub na koturnie, ozdobione białym logo marki. Proponowane torebki to głównie skórzane shopperki i listonoszki, często ozdobione znakiem charakterystycznym marki, czyli jej zmultiplikowanym emblematem. Dostępne są również gładkie modele, w kolorze czerni, granatu lub ciemnego beżu, ozdobione jedynie dużą klamrą.
O MARCE
Nowojorska marka DKNY to ukochane dziecko projektantki Donny Karan, która w roku 2088 stworzyła młodzieżową markę, inspirowana stylem swojej córki, Gabby. Projekty DKNY miały być proste, uniwersalne i wpisujące się w swobodny styl mieszkanek Nowego Jorku. .Dzisiaj proste, eleganckie i uniwersalne ubrania oraz akcesoria uosabiają dynamiczny tryb życia mieszkanek Nowego Jorku i niezwykłą energię tej metropolii. Projekty DKNY symbolizują nowoczesny styl życia, pewność siebie i młodość. DKNY projektuje, sprzedaje i dystrybuuje kolekcje odzieży, akcesoriów, obuwia na całym świecie, łącząc z wdziękiem nowoczesne krawiectwo z wyrafinowaną elegancją, najwyższym komfortem, utożsamiając się nieustannie i bardzo konsekwentnie z duchem Nowego Jorku