Produkt aktualnie niedostępny
Produkt aktualnie niedostępny
Produkt aktualnie niedostępny
DKNY to marka założona w 1989 przez amerykańską projektantkę Donnę Karan. Styl marki odzwierciedla osobowość projektantki oraz tempo życia i charakteru Nowego Jorku – miasta, którym może być każde miejsce na świecie. Skierowana do młodych, pełnych energii kobiet marka, zachęca je do swobodnego wyrażania siebie poprzez niekonwencjonalne połączenie klasycznej elegancji i sportowego luzu. Słynna zasada Donny Karan „siedmiu prostych elementów”, które można było dowolnie łączyć, tworząc kompletną stylizację, rozpoczęła nowy rozdział w historii mody spod znaku stylu „total look”. W najnowszej kolekcji DKNY na sezon Wiosna/Lato 2024 charakterystyczne dla jej projektów dynamizm i energię zwarła w kolorach oraz wzorze czerwonej pomadki i towarzyszącą jej nazwą marki, przypominającym pisany ręcznie podpis, który znajduje się na różnego rodzaju elementach garderoby. Wzór szminki pojawia się m.in. na T-shirtach, koszulach czy swetrach. Propozycje na najnowszy sezon dla Niej, to także zdobione charakterystycznym logo marki bluzki z krótkim rękawem, bluzy, swetry i proste, sportowe sukienki oraz buty i akcesoria. Casulaowe propozycje uzupełniają eleganckie modele, jak np. drapowane zwiewne sukienki i bluzki ze zwiewnej tkaniny w serduszka. Marka oferuje szeroki wybór torebek w ponadczasowym czarnym kolorze oraz materiale z widocznym logo marki na całej powierzchni, np. shopperki, listonoszki oraz worki i plecaki. Szeroki wybór akcesoriów, to m.in. etui na karty czy portfele, ale przede wszystkim zegarki. Wśród nich modele: Nolita, Soho i Crosswalk w różnych wersjach kolorystycznych oraz wiele innych. Oferta obuwia DKNY na Wiosnę/Lato 2023 to m.in. klapki, buty typu slip on, sneakersy, także na wysokiej podeszwie i koturnie. Na Lato 2023 w linii Sleepwear DKNY proponuje stroje kąpielowe w różnych fasonach i kolorach.