ZAREJESTRUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO GOMEZ CLUB! TYLKO TERAZ 10% RABATU NA NOWOŚCI JUŻ NA STARCIE! 

Kontakt
Przejdź do strony: Kontakt
Przejdź do strony: Czas i koszty dostawy
Przejdź do strony: Płatności
Przejdź do strony: Śledzenie przesyłki
Przejdź do strony: Reklamacje
Przejdź do strony: Odstąpienie od umowy
Przejdź do strony: Regulamin

FAQ

Po wysłaniu przesyłki dostaną Państwo email z linkiem do jej śledzenia. Status paczki można też sprawdzić na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/home lub zadzwonić na infolinię 46 814 82 20. Jeśli życzą sobie Państwo, aby kurier skontaktował się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki, prosimy o zaznaczenie tego w zamówieniu. Kurierzy jednak nie mają takiego obowiązku, najlepiej kontaktować się z GLS w dniu dostawy.

Do godziny 23:59 w dniu, kiedy paczka zostanie nadana przez firmę Gomez, klient może samodzielnie przeadresować paczkę, klikając w link do śledzenia i wybierając opcję Flex-Delivery Service.

W idealnej sytuacji paczka jest dostarczona do Państwa osobiście. Potwierdzenie odbioru paczki odbywa się poprzez złożenie podpisu na skanerze ręcznym kuriera GLS. Inny członek Państwa rodziny lub gospodarstwa domowego może również odebrać przesyłkę w Państwa imieniu.

W przypadku, gdy nie możecie Państwo osobiście odebrać przesyłki, macie możliwość wyrażenia zgody na doręczenie jej przez GLS do zaufanego sąsiada. Jeśli ani Państwo, ani on nie możecie odebrać paczki (i nie zostały wykupione do niej żadne usługi dodatkowe, np.: pobranie), GLS pozostawi ją w najbliższym punkcie ParcelShop, gdzie paczka będzie czekać 9 dni na odbiór. Informacje dotyczące adresu Parcel Shopu znajdziecie Państwo na awizo.

Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu ParcelShop w pobliżu. Kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie będzie możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii . Zostanie ona zwrócona do Nadawcy po upływie dziesięciu dni roboczych.


Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, stworzonych do bezkolejkowego odbioru przesyłek. Są czynne całą dobę, 7 dni w tygodniu, również w Święta.

Państwa przesyłka powinna znaleźć się w wybranym paczkomacie następnego dnia od nadania jej przez Gomez.

W wyjątkowych przypadkach, ze względu na wielkość paczki przekraczającą dopuszczalne przez InPost wymiary, nie będziemy mogli jej nadać za pośrednictwem tej firmy.

W takiej sytuacji pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu zaproponowania innego sposobu dostarczenia przesyłki.

Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z InPost, już na etapie składania zamówienia zostaną Państwo poproszeni o wskazanie paczkomatu, z którego odbiór będzie dla Państwa najbardziej dogodny.

W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego przez Państwa paczkomatu otrzymają Państwo powiadomienie sms-em z kodem odbioru (6 cyfr) niezbędnym do podjęcia paczki. Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie podanego przez Państwa numeru telefonu przed złożeniem zamówienia.

Pobranie przesyłki z paczkomatu jest możliwe w ciągu trzech dni od otrzymania wiadomości. Jeśli nie mają Państwo na to czasu mogą poprosić o to zaufaną osobę. Po tym terminie będą mieli Państwo możliwość odbioru zamówienia z oddziału InPost. Dane teleadresowe placówki otrzymają Państwo sms-em.

Warunkiem wydania paczki przez paczkomat jest podanie na ekranie maszyny Państwa numeru telefonu oraz kodu odbioru. Prawidłowe wprowadzenie ciągu cyfr otwiera skrytkę z przesyłką.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie //www.paczkomaty.pl/pl/faq


Każdy zakup u nas potwierdzony jest paragonem, na życzenie wystawiamy również faktury Vat. 


Każdy dostępny u nas produkt jest mierzony. Tabela rozmiarów, którą znajdziesz na karcie produktu nie jest poglądowa – przedstawia realne wymiary towaru. Wystarczy, że zmierzą Państwo rzecz ze swojej szafy i porównają wymiary z tymi zamieszczonymi na naszej stronie. Oczywiście, jeśli cokolwiek nie będzie Państwu pasowało, w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki możecie Państwo odesłać towar bez podania przyczyny, korzystając z prawa do odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie.


Zdarza się to niezwykle rzadko, ale jeśli Państwa przesyłka będzie uszkodzona, prosimy o zarządanie od przewoźnika niezwłocznego spisania protokołu w celu ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, a także o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.

 


Tak, wszystkie ceny podane w w sklepie internetowym są takie same jak w salonie stacjonarnym.


Żeby założyć konto, muszą się Państwo zarejestrować. To kilka prostych kroków – zajmie to tylko chwilę. Zrobią to Państwo tutaj.


Wszystkie modele widoczne w naszym systemie są dostępne u nas w magazynie. Wysyłka zazwyczaj realizowana jest w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące wysyłki towaru, czasu, kosztów dostawy, czasu doręczenia, odbioru osobistego odpowiedzi znajdziecie Państwo w zakładce Obsługa klienta. W momencie wysłania przesyłki otrzymacie Państwo maila informującego o tym.

Jeśli Państwa pytanie dotyczy zmiany opcji dostawy/płatności, tego jak zapłacić kartą, trudności z zalogowaniem, z zapłatą, innego adresu dostawy, późniejszej wysyłki, łączenia zamówień, anulowania zamówienia itp. - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.