-10% na pierwsze zakupy

Dołącz do Gomez Club i zyskaj -10% na nową kolekcję i -5% na przecenone modele już od pierwszych zakupów. Członkowstwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.

Darmowe dostawy

Zakupy w sklepie internetowym Gomez są proste i bezpieczne. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin jedną z zaufanych firm kurierskich zupełnie za darmo, niezależnie od ilości zamówionych produktów i ich wartości.  

 

Darmowe zwroty

Każdy zakupiony u nas towar można przymierzyć i odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki, jeśli produkt nie będzie spełniał oczekiwań. Aby uprościć proces zwrotu dostosowaliśmy opakowanie do ponownej wysyłki.  Zwrot realizujemy zupełnie za darmo - wystarczy zarejestrować się na konto Klienta i uzupełnić formularz zwrotu.

Lista życzeń
Kontakt
Przejdź do strony:Kontakt
Przejdź do strony:Jakość Premium
Przejdź do strony:Bezpieczne zakupy
Przejdź do strony:Dane firmy
Przejdź do strony:Czas i koszty dostawy
Przejdź do strony:Płatności
Przejdź do strony:Śledzenie przesyłki
Przejdź do strony:Odstąpienie od umowy
Przejdź do strony:Reklamacje
Przejdź do strony:Regulamin

FAQ

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, uruchomiliśmy możliwość dostawy zamówienia internetowego tego samego dnia, w którym zostało złożone. 

Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo e-mail z informacją o nadawcy, numerze przesyłki i przewidywanym czasie dostarczenia. Status paczki można również sprawdzić na tej stronie >> X-press Couriers. Jeśli życzą sobie Państwo, aby kurier skontaktował się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki, prosimy o zaznaczenie tej opcji w zamówieniu. Kurierzy nie mają jednak takiego obowiązku, dlatego zalecamy kontakt z X-press Couriers w dniu dostawy i ustalenie jej szczegółów, co jest możliwe na infolinii kuriera -  801 00 66 00 lub 22 493 33 33

Paczka dostarczana jest w godzinach 18:00-22:00 - tego samego dnia dla zamówień internetowych złożonych do godziny 10:00 (Warszawa, Łódź, Wrocław, Katowice) oraz 14:00 (Poznań) lub w kolejnym dniu roboczym dla zamówień internetowych złożonych później niż wskazane godziny. Potwierdzenie jej odbioru odbywa się poprzez złożenie podpisu. W przypadku nieobecności adresata, inny członek Państwa rodziny lub gospodarstwa domowego może odebrać przesyłkę w Państwa imieniu.

W przypadku Państwa nieobecności, X-press Couriers pozostawia awizo ze wskazaniem gdzie i kiedy doręczenie przesyłki miało miejsce, jak, gdzie i kiedy Adresat może osobiście (lub przez upoważnionego przedstawiciela) odebrać przesyłkę lub zamówić kolejne doręczenie przesyłki do swej siedziby. Termin do odbioru przesyłki przez Adresata wynosi 7 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia awizo. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest do Gomez.

Listę kodów pocztowych, dla których realizowana jest usługa X-press Couriers znajdą Państwo pod niniejszym linkiem >> KODY POCZTOWE 


Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo e-mail z linkiem umożliwiającym jej śledzenie.  Status przesyłki można również sprawdzić na tej stronie >> GLS lub dzwoniąc na infolinię 46 814 82 20. Jeśli życzą sobie Państwo, aby kurier skontaktował się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki, prosimy o zaznaczenie tej opcji w zamówieniu. Kurierzy nie mają jednak takiego obowiązku, dlatego zalecamy kontakt z GLS w dniu dostawy i ustalenie jej szczegółów.

Do godziny 23:59 w dniu nadania paczki przez firmę Gomez, możecie Państwo samodzielnie przeadresować ją klikając w link do śledzenia i wybierając opcję Flex-Delivery Service.

W idealnej sytuacji paczka jest dostarczona do Państwa osobiście. Potwierdzenie jej odbioru odbywa się poprzez złożenie podpisu na skanerze ręcznym kuriera GLS. W przypadku nieobecności adresata, inny członek Państwa rodziny lub gospodarstwa domowego może odebrać przesyłkę w Państwa imieniu.

W przypadku, gdy nie możecie Państwo odebrać przesyłki osobiście, istnieje możliwość wyrażenia zgody na doręczenie jej przez GLS do zaufanego sąsiada. Jeśli ani Państwo, ani on nie możecie odebrać paczki (i nie zostały wykupione do niej żadne usługi dodatkowe, np.: pobranie), GLS pozostawi ją w najbliższym punkcie ParcelShop, gdzie paczka będzie czekać na odbiór 9 dni. Informacje dotyczące adresu Parcel Shopu znajdziecie Państwo na awizo.

Powtórne doręczenie będzie realizowane, jeśli nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli w pobliżu nie ma punktu ParcelShop. Kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie będzie możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii, a następnie zostanie ona zwrócona do Gomez po upływie dziesięciu dni roboczych.

 


Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo e-mail z linkiem umożliwiającym jej śledzenie. Status paczki można również sprawdzić na tej stronie >> DPD. Jeśli życzą sobie Państwo, aby kurier skontaktował się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki, prosimy o zaznaczenie tej opcji w zamówieniu. Kurierzy nie mają jednak takiego obowiązku, dlatego zalecamy kontakt z DPD w dniu dostawy i ustalenie jej szczegółów.

Do godziny 23:59 w dniu nadania paczki przez firmę Gomez, możecie Państwo samodzielnie przeadresować ją, klikając w link do śledzenia i wybierając opcję Zarządzaj Przesyłką.

W idealnej sytuacji paczka jest dostarczona do Państwa osobiście. Potwierdzenie jej odbioru odbywa się poprzez złożenie podpisu na skanerze ręcznym kuriera DPD. W przypadku nieobecności adresata, inny członek Państwa rodziny lub gospodarstwa domowego może odebrać przesyłkę w Państwa imieniu.

W przypadku, gdy nie możecie Państwo odebrać przesyłki osobiście, istnieje możliwość wyrażenia zgody na doręczenie jej przez DPD do zaufanego sąsiada. Jeśli ani Państwo, ani on nie możecie odebrać paczki (i nie zostały wykupione do niej żadne usługi dodatkowe, np.: pobranie), DPD pozostawi ją w najbliższym Punkcie Pickup, gdzie paczka będzie czekać na odbiór 7 dni. Informacje dotyczące adresu Punktu Pickup zostaną przesłane Państwu w formie wiadomości SMS lub e-mailowo.

Powtórne doręczenie będzie realizowane w sytuacji, kiedy nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli w pobliżu nie ma Punktu Pickup. Kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie będzie możliwe, DPD przekaże paczkę z powrotem do filii, a następnie zostanie ona zwrócona do Gomez wraz z końcem tygodnia.

 


Każdy zakup u nas potwierdzony jest paragonem, na życzenie wystawiamy również faktury Vat. 


Każdy dostępny u nas produkt jest mierzony. Tabela rozmiarów, którą znajdziesz na karcie produktu nie jest poglądowa – przedstawia realne wymiary towaru. Wystarczy, że zmierzą Państwo rzecz ze swojej szafy i porównają wymiary z tymi zamieszczonymi na naszej stronie. Oczywiście, jeśli cokolwiek nie będzie Państwu pasowało, w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki możecie Państwo odesłać towar bez podania przyczyny, korzystając z prawa do odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie.


Zdarza się to niezwykle rzadko, ale jeśli Państwa przesyłka będzie uszkodzona, prosimy o zarządanie od przewoźnika niezwłocznego spisania protokołu w celu ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, a także o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.

 


Tak, wszystkie ceny podane w w sklepie internetowym są takie same, jak w salonie stacjonarnym.


Żeby założyć konto, muszą się Państwo zarejestrować. To kilka prostych kroków. Zrobią to Państwo tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące tego, jak założyć i korzystać z Konta Klienta w naszym sklepie internetowym, zamieszczone są
w naszym
Regulaminie.

 


Wszystkie modele widoczne w naszym systemie są dostępne u nas w magazynie. Wysyłka zazwyczaj realizowana jest w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Jeśli macie Państwo pytania dotyczące wysyłki towaru, czasu, kosztów dostawy, czasu doręczenia, odbioru osobistego odpowiedzi znajdziecie Państwo w zakładce Obsługa klienta. W momencie wysłania przesyłki otrzymacie Państwo maila informującego o tym.

Jeśli Państwa pytanie dotyczy zmiany opcji dostawy/płatności, tego jak zapłacić kartą, trudności z zalogowaniem, z zapłatą, innego adresu dostawy, późniejszej wysyłki, łączenia zamówień, anulowania zamówienia itp. - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.