Dołącz do Gomez Club i zyskaj -15% na nową kolekcję przy pierwszych zakupach i -5% na przecenione modele. Członkostwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.
Marka założona w 1981 roku w Los Angeles zyskała rozgłos dzięki jeansom, gdy bracia Marciano zinterpretowali ten element amerykańskiej popkultury w nowatorski sposób. Kolejne kampanie z udziałem topmodelek i uznanych fotografów ugruntowały pozycję marki. Dzisiaj główna linia Guess oferująca odzież, obuwie i akcesoria to kompletna garderoba damska oraz harmonijne połączenie amerykańskiego stylu z nowoczesnymi trendami.
Guess Active łączy w sobie wygodę i funkcjonalność odzieży sportowej z charakterystycznym dla marki kalifornijskim duchem. Znaleźć tu można zarówno funkcjonalną odzież treningową, jak i propozycje dla kobiet sięgających po sportowe akcenty w codziennych stylizacjach.
Guess Jeans od 2023 roku łączy klasyczne dziedzictwo marki z nowoczesnym podejściem do denimu. Marka oferuje szeroki wybór odzieży utrzymanej w jeansowej stylistyce – wprowadziła również innowacyjną technologię Guess Airwash, która redukuje zużycie wody i energii w zrównoważonym procesie produkcji denimu.
Od momentu powstania marki w 2004 roku projekty Marciano by Guess skupiają się na wysokiej jakości tkaninach, precyzyjnych krojach i unikalnych detalach. Topowa marka w ofercie Guess oferuje eleganckie i ponadczasowe propozycje, podkreślające kobiecą atrakcyjność: klasyczne kroje wieczorowych sukienek, żakietów, kamizelek i spodni - to kwintesencja stylu Marciano by Guess.
Linia bielizny Guess Underwear prezentuje koronkowe biustonosze i figi, sportowe modele i elegancko pakowane zestawy sygnowane charakterystycznym logo Guess. Uzupełnieniem oferty amerykańskiej marki jest selekcja mody plażowej Guess Swimwear.