Marka zainspirowana nonkonformizmem Generacji Z stworzyła kolekcję zachęcającą do podążania własną drogą i wyrażania siebie. Gwiazdy kina, muzyki i TikToka piszą własną historię z #HUGO. Evan Mock, Tinashe oraz Bella Poarch pozują w połyskującym body, jeansach z wysokim stanem oraz wełnianej marynarce ozdobionej grunge’owym łańcuszkiem.
HUGO słynie z budowania kolekcji na czerni i czerwieni ze streetwearowym zacięciem. Dzięki minimalistycznej palecie barw kolekcja jest spójna i pozwala na eksperymentowanie z modą. Bawełniane T-shirty z logo marki, dobrze skrojone jeansy i bomberki w klimacie uniwersyteckim – na tym oparto męską kolekcję. Poza bazowymi elementami HUGO wychodzi z propozycją modeli nawiązujących do stylu casualowego. Kurtkę z naturalnej, tłoczonej skóry oraz zamszową bomberkę z obszernymi kieszeniami można zestawić z czarnymi spodniami ozdobionymi srebrnym łańcuszkiem.
Przezroczyste bluzki, błyszczące sukienki i spódnice midi tworzą damską kolekcję HUGO. Propozycje dla Niej opierają się na logotypach w czarno-białej, jak i kolorowej wersji czego przykładem jest kombinezon w klimacie retro. Uwagę przykuwa sukienka nawiązująca do kroju „nietoperz”. Czarny model z lekko luźną górą i opiętym dołem skomponuje się z logowanymi trampkami.
Damska i męska kolekcja HUGO łączy w sobie elementy stylu miejskiego z eleganckim. Kombinezon o satynowym wykończeniu, marynarka i spodnie z dodatkiem wełny oraz kremowa spódnica są przykładami klasyki. Propozycje dla mężczyzn składają się na wełniany garnitur, elegancką białą koszulę oraz wzorzysty model, który doda stylizacji nowoczesności.
Produkty z najnowszej kolekcji HUGO dostępne na Gomez.pl oraz w salonach stacjonarnych.