Dołącz do Gomez Club i zyskaj -15% na nową kolekcję przy pierwszych zakupach i -5% na przecenione modele. Członkostwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.
Założony przez Pierre'a Balmaina w 1945 roku dom mody, od początku zyskał uznanie wśród paryskiej elity. Dzierżący obecnie stery marki Olivier Rousteing nadał jej globalny rozgłos. Męskie kolekcje Balmain emanują bezkompromisowym, nonszalanckim stylem inspirowanym estetyką rock'n'rolla. Bogate zdobienia i precyzyjne kroje to znaki rozpoznawcze odzieży, futurystycznych modeli obuwia i akcesoriów z logo Balmain w Gomez.
Historia Burberry to opowieść o innowacji, tradycji i adaptacji do zmieniających się trendów: od gabardynowych płaszczy dla brytyjskich żołnierzy po kultowy trencz. Marka łączy praktyczność z wyrafinowanym stylem - kratę Burberry, jeden z najbardziej rozpoznawalnych wzorów w świecie luksusowej mody, znaleźć można na casualowej odzieży, obuwiu i męskich dodatkach w Gomez.
Marka założona w 1995 roku przez bliźniaków Deana i Dana Caten, którzy wcześniej tworzyli projekty dla kultowych brandów: Gianni Versace czy Diesel. Wiosenna kolekcja Dsquared2 to alternatywna wersja luksusowego streetwearu spotykającego się z włoskim krawiectwem. Unikalne jeansy wykończone przetarciami stanowią jeden ze znaków rozpoznawczych marki. Uzupełnieniem ekskluzywnej selekcji w Gomez są m.in. utrzymane w ulicznej stylistyce logowane bluzy, t-shirty, sneakersy i męskie dodatki.
Unikalne połączenie mody streetwear z high fashion, redefiniujące współczesną garderobę męską. Marka założona przez Virgila Abloha tworzy kolekcje, charakteryzujące się minimalistycznymi krojami i unikalną typografią projektów. Cechy wyróżniające Off-White na tle innych luksusowych marek widać także w kolekcji Wiosna/Lato 2025 w Gomez: kontrastowe, czarno-białe sneakersy, streetwearowa selekcja casualowej odzieży i logowane dodatki to propozycja dla mężczyzn, którzy cenią fasony, łączące miejski luz z luksusowym wykończeniem.
Kenzo to synonim odważnego podejścia do mody męskiej, będącej połączeniem wpływów Wschodu i Zachodu. Projekty marki wyróżniają się ekscytującymi kolorami: od klasycznych czerni do energetycznych limonek, czerwieni i ciepłych beży. Męska linia Kenzo w Gomez to kolekcja luksusowych ubrań, obuwia i akcesoriów o unikalnym wzornictwie: logomania, nadruki, naszywki z kwiatowymi motywami oraz ikoniczny motyw tygrysa stały się rozpoznawalnym symbolem tej luksusowej marki.
Esencją stylu marki jest nowoczesny glamour urastający do rangi luksusu. Fantazyjnie logowane męskie dresy i bluzy, t-shirty z drapieżnym motywem Skull&Bones, ekskluzywne sneakersy ozdobione gotyckim monogramem PP, czy jeansy z przetarciami, haftami i dżetami to elementy przewodnie kolekcji Philipp Plein. W ofercie Gomez dostępna jest również dynamiczna linia Plein Sport łącząca luksusowy charakter marki z modą streetwear.