-15% na pierwsze zakupy

Dołącz do Gomez Club i zyskaj -15% na nową kolekcję przy pierwszych zakupach i -5% na przecenione modele. Członkostwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.

Darmowe dostawy

Zakupy w sklepie internetowym Gomez są proste i bezpieczne. Zamówienia wysyłamy w przeciągu 2-3 dni roboczych jedną z zaufanych firm kurierskich zupełnie za darmo, niezależnie od ilości zamówionych produktów i ich wartości.  

 

Darmowe zwroty

Każdy zakupiony u nas towar można przymierzyć i odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od daty odbioru paczki, jeśli produkt nie będzie spełniał oczekiwań. Aby uprościć proces zwrotu dostosowaliśmy opakowanie do ponownej wysyłki. Zwrot realizujemy zupełnie za darmo - wystarczy zarejestrować się na konto Klienta i uzupełnić formularz zwrotu.

Nowa kampania Gomez – Wiosna/Lato 2022

Prezentujemy kampanię Gomez Wiosna/Lato 2022! W sesji zdjęciowej przedstawiamy elementy najnowszych kolekcji marek premium i luksusowych. Jednymi z kluczowych trendów, na których skupia się kampania, są kolory sezonu – m.in. czerwień, która króluje wśród akcesoriów i detali oraz jasne barwy i pastele widoczne w niemal każdej stylizacji. Nie zabrakło także modnego w tym sezonie monogramu – na zdjęciach prezentujemy m.in. damski zestaw Pinko z marynarką i szortami z logo marki na całej powierzchni. W kampanii ważną rolę odgrywają eleganckie stylizacje, które doskonale sprawdzą się podczas wielkich wyjść i letnich przyjęć. Wśród propozycji dla Niej znaleźć można długie suknie, komplety z jedwabiu oraz krótsze sukienki koktajlowe. Panowie mogą zainspirować się stylizacjami ze smokingowymi spodniami i kamizelką, a także z klasycznymi garniturami w różnych odcieniach.

Zapewniamy również dawkę wiosennych inspiracji na co dzień – m.in. jeansowe total looki, zestawy z T-shirtami z kultowym misiem Polo Bear czy sneakersy luksusowych marek. W casualowych stylizacjach wykorzystaliśmy także marynarki i koszule w modnych, wyrazistych kolorach, które podkreśliły wiosenny charakter zestawów. Postawiliśmy m.in. na soczysty pomarańcz, fuksję i czerwień.

Do stworzenia stylizacji zaprezentowanych w kampanii zostały wykorzystane odzież, obuwie i akcesoria światowych marek, takich jak Dolce & Gabbana, Dsquared2, Versace Jeans Couture, Boss, Joop!, Pinko, Emporio Armani, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Patrizia Pepe, Paul and Shark czy Elisabetta Franchi.

Zachęcamy do zapoznania się z efektami sesji zdjęciowej!