• SZALEŃSTWO ZAKUPÓW DO -30%!

    Więcej
  • KARTA PODARUNKOWA GOMEZ!

    Więcej
  • STYLIZACJE NA WYJĄTKOWE OKAZJE
     WOMEN | MEN

  • DARMOWA DOSTAWA ZA POBRANIEM POWYŻEJ 199 ZŁ!

  •   -15% NA PIERWSZE ZAKUPY

POLO BEAR – HISTORIA SŁYNNEGO MISIA POLO RALPH LAUREN

Polo Ralph Lauren to marka założona w 1967 roku przez amerykańskiego projektanta mody Ralpha Laurena. W 1968 roku powstała pierwsza, męska kolekcja o nazwie „Polo”, damska pojawiła się dopiero w 1972 roku.

 

Styl Polo Ralph Lauren to klasyczne, proste fasony. Marka stawia na minimalizm – dekoruje produkty minimalistycznym logo, lub znaczkiem gracza Polo. Wyjątek stanowi słynny miś – Polo Bear.

 

W 1991 roku Ralph Lauren przedstawił kolekcję z wizerunkiem pluszowego misia. Projekt powstał we współpracy z Richardem Steiffem – projektantem kolekcjonerskich zabawek, produkowanych w krótkich seriach. Uwielbiane przez brata Ralpha Laurena pluszowe niedźwiadki zapoczątkowały tradycję u braci Lauren - wręczanie dobrze ubranych i wystylizowanych pluszaków, co naprowadziło ich na stworzenie nowej, ekskluzywnej kolekcji. Pierwszy sweter przedstawiał Polo Bear w słynnym swetrze Polo Ralph Lauren z amerykańską flagą i był sprzedawany w czerwonym i granatowym kolorze. W następnych latach sprzedaż tego swetra była kontynuowana, a Polo Bear nieoczekiwanie stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych motywów marki.

 

W latach 90. Polo Bear pojawiał się w ogólnokrajowych reklamach prasowych, ubrany w różne stylizacje - od garnituru w prążki po klasyczną oxfordową koszulę Ralpha Laurena ze swetrem owiniętym wokół szyi. Został nazwany „najlepiej ubranym niedźwiedziem świata”.

 

Emblemat misia dziś widnieje między innymi na jeansowych kurtkach, bluzach, T-shirtach i swetrach. Słynna postać pojawia się w wersji haftowanej, dzierganej i drukowanej na wielu produktach, nie tylko dziecięcych. Ubrania z dawnych kolekcji dotychczas były traktowane jako przedmioty kolekcjonerskie, ze względu na to, że w roku 2001 zaprzestano ich produkcji aż na dwanaście lat. Fani słynnego Polo Bear czekali na jego powrót aż do 2013 roku. Najstarsze egzemplarze z lat 90. osiągają ceny kilku tysięcy dolarów.

 

Miś uosabia różne osobowości i style życia, a dzięki ich różnorodności każda kolekcja jest rozchwytywana. Dziś jest to jeden z dwóch najpopularniejszych motywów marki, tuż obok kultowego gracza polo.

 

W ofercie Gomez miś widnieje na wielu produktach w kolekcji dla Niej, dla Niego oraz dziecięcej. Polo Bear zdobi między innymi T-shirty, bluzy, swetry oraz sukienki. Słynną postać możemy spotkać również na akcesoriach: zimowych czapkach i szalikach, bejsbolówkach, torebkach oraz na bieliźnie.

 

Produkty Polo Ralph Lauren z ikonicznym misiem dostępne są na Gomez.pl oraz w salonach stacjonarnych.