Pracowitość, determinacja i talent – dzięki tym cechom Tory Burch mogła zrealizować swoje marzenia o byciu projektantką. Jak sama twierdzi, wychowanie wśród trzech braci nauczyło ją stanowczości
i dostrzegania kobiecych potrzeb, również w kwestiach dotyczących mody.
Swoje pasje mogła rozwijać dzięki otrzymanemu dyplomowi. Ukończenie wydziału historii sztuki otworzyło przed Tory Burch drzwi do świata wielkiej mody i umożliwiło współpracę z cenionymi nazwiskami: Narciso Rodriguezem, Ralphem Laurenem a nawet Verą Wang! Wiedza, jaką zdobyła, była nieoceniona w kwestii tworzenia marki.
Podczas budowania własnego domu mody przekonała się jak wielką siłę mają influencerzy! To dzięki Paris Hilton oraz Oprah Winfrey zdobyła ogromną popularność – amerykanki nie kryły swoich zachwytów nad zamszowymi balerinami czy eleganckimi, skórzanymi torebkami.
Marka TORY BURCH stale się rozwija, a jej najnowszą kampanię wzbogaciła znana z serialu „Biały Lotos” Sydney Sweeney. Aktorkę, prezentującą kultowy model torebki Kira na tle malowniczego New Jork Harbor, uchwycił fotograf Jamie Hawkesworth.
Sesja obfitowała w romantyczne kadry, na których aktorka zaprezentowała trzy dziewczęce,
a jednocześnie kobiece stylizacje. Na jednej z fotografii Sweeney pozuje w czerwonej sukience na grubych ramiączkach, stylizacja została uzupełniona w wersję torebki Kira oraz klasyczne, białe trampki.
W kolejnym ujęciu pierwsze skrzypce gra model Kira Square Crossbody, beżowa torebka została wzbogacona o rączki w formie pozłacanego łańcucha, dzięki czemu dodatek doskonale współgrał
z brązową sukienką mini.
Kwiatowy top zestawiony ze zwiewną spódnicą, stworzył ostatnią stylizację. Romantyczny komplet dopełnił model Kira w czarnym wydaniu z łańcuszkowymi i skórzanymi ramiączkami.
Produkty TORY BURCH dostępne na Gomez.pl oraz w salonach stacjonarnych.