Jesienna kampania marki DKNY, to wyjątkowy koncept w którym bierze udział Julia Cumming, Yendry oraz modelka Quannah Chasinghorse.
Amerykańska marka podjęła współpracę z National Alliance on Mental Illness, dzięki czemu przesłaniem kampanii jest otwartość w mówieniu o własnych uczuciach. Akcja zachęca do wybierania ubrań, dzięki którym będziemy wyrażać siebie, a także nosić emocje „na wierzchu”. Co charakteryzuje kolekcję DKNY na zbliżający się sezon? Przytulne, warkoczykowe swetry, skórzane spodnie wykonane z wegańskiej skóry, a także płaszcze w elegancki wzór jodełki i kraty. Marka pragnęła stworzyć kolekcję, która będzie idealnym, jesiennym wyborem i sprawi, że osoby noszące projekty będą czuły się prawdziwie sobą.
DKNY może pochwalić się również jedyną w swoim rodzaju bluzą, która umożliwia pokazywanie własnych emocji. Na czym polega jej wyjątkowość? Bluza, głosząca hasło „Today I Feel”, posiada dołączone naklejki, które można zmieniać w zależności od towarzyszącego nam nastroju. Jakie uczucia można dzięki nim wyrazić? W zależności od dnia można czuć się: „iconic”, „hope”, a także „adventurous”.
Nowości od DKNY dostępne na Gomez.pl oraz w salonach stacjonarnych.