Gigi Hadid, Naomi Campbell oraz Matteo Berrettini, prezentując oversizowe komplety i modele w typowych dla marki stonowanych barwach, przypominają, jak ważne jest wyrażanie siebie i wiara we własne możliwości. Promując hasło kampanii, zaangażowane gwiazdy podkreślały przebytą drogę pozując ze swoimi zdjęcia z dzieciństwa. Modelki, sportowcy i muzycy udowodnili, że „Bosses aren’t born. They are made.”
Najnowsza kampania BOSS to spójność wyrażana w kolorach i fasonach. Projekty charakteryzują się wysoką jakością tkanin i uniwersalnymi krojami, które dają przestrzeń do eksperymentowania z modą. Wełniane marynarki, wysokiej jakości swetry i koktajlowe sukienki przełamano trendami wiosennego sezonu: błyskiem i stylistyką #collegecore. Dzięki koncepcji bazującej na trzech barwach całość jest przemyślana i nowoczesna.
Kolekcja została podzielona na kroje damskie i męskie, jednak część elementów charakteryzuje się neutralnością. Brązowa bluza czy szorty pozwalają na bawienie się modą. Dzięki ograniczonej palecie barw modele będą ze sobą współgrały i sprawdzą się w damskich oraz męskich stylizacjach.
Kolekcja damska to przykład sportowej elegancji z elementami nawiązującymi do stylistyki lat 90. Wełniane spodnie z kantem, jedwabne body czy kultowa pod koniec XX wieku slip dress zostały wykonane z miękkich, naturalnych materiałów, które podkreślają ich wysoką jakość. Wśród klasycznych modeli pojawiła się również marszczona sukienka mini z cekinowej tkaniny czy logowane spodnie o szerokiej nogawce wykonane z wiskozy.
Męska kolekcja BOSS to styl uniwersytecki z elementami elegancji. Bluza z haftowanym logotypem, bawełniane spodnie dresowe i zamszowa kurtka bomber występują w klasycznych, naturalnych barwach, dzięki którym stylizacje wyglądają schudnie i czysto. Uwagę przykuwa również bordowa, jednorzędowa marynarka z guziki przypominającymi masę perłową oraz błękitny model w drobną kratę. Po zestawieniu z białą koszulą i beżowymi spodniami nawiążę do klasycznego #oldmoney.
Na wzmiankę zasługują również camelowy bezrękawnik oraz gradientowy sweter, które sprawdzą się w męskiej, jak i damskiej garderobie.
Produkty z najnowszej kolekcji BOSS dostępne na Gomez.pl oraz w salonach stacjonarnych.