Zdajemy sobie sprawę, że zakupy online są specyficzne. Nie ma sposobu, aby spróbować ubrania. Z tego powodu każdy produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia odbioru paczki, jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań. Szczegóły rozwiązania umowy zawartej na odległość znajdują się w naszym Regulaminie.

 

ROZWIĄZANIE UMOWY ONLINE

Zarejestrowani Klienci (wszyscy, którzy posiadają konto na gomez.pl) mają możliwość dokonać rozwiązania umowy online.

Jak to zrobić?

  • Zaloguj się na swoje Konto Użytkownika na gomez.pl, przejdź do strony Mój Profil i otwórz zakładkę ZWROTY w której znajdziesz listę swoich zamówień. Wybierz zamówienie dla którego chcesz dokonać zwrotu produktów i kliknij ROZWIĄZANIE UMOWY.
  • Wybierz produkty, podaj ich ilość i powód zwrotu (opcjonalnie), nastęnie kliknij DALEJ
  • Wybierz sposób zwrotu towarów i płatności i klikniej DALEJ
  • Po sprawdzeniu szczegółów zwrotu, potwierdź chęć odstąpienia od umowy klikając ROZWIĄZANIE UMOWY 

Na Na wskazany adres e-mail przyślemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia o odstąpieniu od umowy. Prosimy o odesłanie produktów wybraną w formularzu metodą. Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni. Zostanie dokonany po odebraniu przez Gomez przesyłki zwrotnej wybraną w formularzu metodą.