• KARTA PODARUNKOWA GOMEZ!

    Więcej
  • DARMOWA DOSTAWA ZA POBRANIEM POWYŻEJ 199 ZŁ!

  •   -15% NA PIERWSZE ZAKUPY

Odstąpienie od umowy

Czas na dokonanie zwrotu

Czas na dokonanie zwrotu

Możesz zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki

Zaloguj się na swoje swoje konto klienta i tam w zakładce "ZWROTY" dokonaj odstąpienia od umowy lub kliknij w poniższy link:

Zwróć towar

Czas na zwrot pieniędzy

Czas na zwrot pieniędzy

Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni roboczych od momentu sprawdzenia przesyłki zwrotnej.

Forma zwrotu pieniędzy

Forma zwrotu pieniędzy

Jeśli zamówienie zostało opłacone gotówką przy odbiorze i w formularzu zwrotu podałeś numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W razie niepodania nr rachunku bankowego, zwrot nastąpi w takiej formie w jakiej dokonano płatności.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY DROGĄ ONLINE

  1. Zaloguj się na Koncie Klienta na gomez.pl, przejdź do zakładki Profil i kliknij na ZWROTY. Pojawi się lista złożonych przez Ciebie zamówień, wybierz zamówienie, które zawiera zwracany przez Ciebie produkt i kliknij ODSTĄP OD UMOWY. Jeśli nie masz konta na Gomez.pl kliknij TUTAJ, uzupełnij dane zamówienia i kontynuuj. 
  2. Zaznacz produkt, podaj ilość oraz opcjonalnie powód odstąpienia od umowy, a następnie kliknij DALEJ.
  3. Wybierz formę zwrotu rzeczy oraz płatności i kliknij DALEJ.
  4. Zapoznaj się oraz zweryfikuj dane i kliknij DOKONUJĘ ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Dla Twojego komfortu, proponujemy następujące formy zwrotu.


Darmowy zwrot DPD Pickup:

  1. Upewnij się, że wszystkie produkty są zapakowane w oryginalne kartony od Gomez, które są przystosowane do ponownego zapakowania na potrzeby zwrotu lub reklamacji.
  2. Umieść spakowane produkty wewnątrz przesyłki zwrotnej. Następnie, usuń wszelkie stare etykiety z przesyłki, aby uniknąć wydłużenia procesu zwrotu lub zaginięcia przesyłki.
  3. Wybierz punkt DPD Pickup, do którego przesyłka zwrotna zostanie przekazana. To ułatwi proces zwrotu.
  4. Po wybraniu punktu DPD Pickup, zatwierdź zwrot przesyłki do Gomez.
  5. Wydrukuj wygenerowaną etykietę zwrotną i naklej ją na paczkę. Pamiętaj, że etykieta jest ważna przez 14 dni od daty wygenerowania.
  6. W ciągu 14 dni od wygenerowania etykiety, zwróć przesyłkę do wybranego punktu DPD Pickup.
  7. Po nadaniu przesyłki, zachowaj potwierdzenie nadania. To ważny dokument potwierdzający, że przesyłka została wysłana.
  8. Oczekuj na e-mail z potwierdzeniem zwrotu środków. Wyślemy go, gdy tylko Twoja paczka dotrze do magazynu, a zwracane produkty zostaną sprawdzone.

Darmowy zwrot DPD Kurier:

  1. Upewnij się, że wszystkie produkty są zapakowane w oryginalne kartony od Gomez, które są przystosowane do ponownego zapakowania na potrzeby zwrotu lub reklamacji.
  2. Umieść spakowane produkty wewnątrz przesyłki zwrotnej. Następnie, usuń wszelkie stare etykiety z przesyłki, aby uniknąć wydłużenia procesu zwrotu lub zaginięcia przesyłki.
  3. Jeśli chcesz skorzystać z opcji Zamów Kuriera, wybierz dogodny termin oraz godzinę odbioru przesyłki. To ułatwi nam proces organizacji odbioru zwrotu.
  4. Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu zwrotu przesyłki do Gomez, wydrukuj etykietę zwrotną i naklej ją na paczkę, po czym oczekuj na kontakt od kuriera.
  5. Oczekuj na e-mail z potwierdzeniem zwrotu środków. Wyślemy go, gdy tylko Twoja paczka dotrze do magazynu, a zwracane produkty zostaną sprawdzone.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest Tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy zamieszczone są w naszym Regulaminie


Jeśli chcesz dokonać zwrotu na koszt własny, zachęcamy do skorzystania z opakowania, w którym otrzymałeś/otrzymałaś od nas przesyłkę. Pudełko zostało dostosowane do ponownej wysyłki.

  1. Zaloguj się na Koncie Klienta na gomez.pl, przejdź do zakładki Profil i kliknij na ZWROTY. Pojawi się lista złożonych przez Ciebie zamówień, wybierz zamówienie, które zawiera zwracany przez Ciebie produkt i kliknij ODSTĄP OD UMOWYJeśli nie masz konta na Gomez.pl kliknij TUTAJ, uzupełnij dane zamówienia i kontynuuj. 
  2. Zaznacz produkt, podaj ilość oraz opcjonalnie powód odstąpienia od umowy, a następnie kliknij DALEJ.
  3. Wybierz formę zwrotu rzeczy oraz płatności i kliknij DALEJ.
  4. Zapoznaj się oraz zweryfikuj dane i kliknij DOKONUJĘ ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
  5. Zapakuj bezpiecznie paczkę ze zwracanym produktem.
  6. Paczkę wyślij na adres naszgo Działu Zwrotów podany poniżej:

Gomez S.A.
Dział Zwrotów
ul. Św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim

W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy prosimy podać dane kontaktowe oraz załączyć dokumenty umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon, fakturę, numer zamówienia, inne). Załączenie kopii paragonu lub faktury znacząco przyspieszy realizację procesu odstąpienia od umowy.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest Tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy zamieszczone są w naszym Regulaminie.


Aby dokonać zwrotu osobiście, wystarczy dostarczyć zwracany asortyment do jednego z naszych salonów stacjonarnych w Warszawie, Poznaniu lub w Suchym Lesie. Na miejscu możesz wypełnić formularz zwrotu.

Formularz możesz przygotować samodzielnie na podstawie wzoru dostępnego Tutaj.

Istnieje także możliwość dokonania zwrotu online:

  1. Zaloguj się na Koncie Klienta na gomez.pl, przejdź do zakładki Profil i kliknij na ZWROTY. Pojawi się lista złożonych przez Ciebie zamówień, wybierz zamówienie, które zawiera zwracany przez Ciebie produkt i kliknij ODSTĄP OD UMOWYJeśli nie masz konta na Gomez.pl kliknij TUTAJ, uzupełnij dane zamówienia i kontynuuj. 
  2. Zaznacz produkt, podaj ilość oraz opcjonalnie powód odstąpienia od umowy, a następnie kliknij DALEJ.
  3. Wybierz formę zwrotu rzeczy oraz płatności i kliknij DALEJ.
  4. Zapoznaj się oraz zweryfikuj dane i kliknij DOKONUJĘ ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać dane umożliwiające kontakt na potrzeby realizacji procesu zwrotu oraz dokument lub inne informacje umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon, fakturę, numer zamówienia, inne). Możesz również skorzystać z gotowego formularza odstąpienia od umowy, dostępnego poniżej. Załączenie paragonu lub faktury przyspiesza realizację procesu odstąpienia od umowy.

 

Szczegółowe informacje dotyczące prawa odstąpienia od umowy zamieszczone są w naszym Regulaminie.


Na podstawie art. 16 e Dyrektywy Parlamenty Europejskiego i Rady 2011/83/UE z 25.10.2011r. i Zgodnie z treścią art. 38 ust. 1 pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. z późniejszymi zmianami o Prawach Konsumenta uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy ze względów higienicznych nie dotyczy towarów zakupionych w sklepie internetowym Gomez z kategorii bielizna w tym : ( biustonoszy, body, koszul nocnych, majtek, skarpetek, piżam, rajstop i szlafroków ) z kategorii odzież w tym stroje kąpielowe, z kategorii sport w tym bielizny sportowej.

 

INNE TEMATY OBSŁUGI KLIENTA: