• KARTA PODARUNKOWA GOMEZ!

    Więcej
  • DARMOWA DOSTAWA ZA POBRANIEM POWYŻEJ 199 ZŁ!

  •   -15% NA PIERWSZE ZAKUPY

Reklamacje

Gomez ma obowiązek dostarczyć Klientowi, będącemu konsumentem, towar zgodny z zawartą umową sprzedaży i odpowiada wobec niego z tytułu niezgodności towaru z umową. 

Jeżeli otrzymany przez Państwa towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, co zostanie stwierdzone w ciągu dwóch lat od chwili jego dostarczenia, prosimy o zgłoszenie tej niezgodności (można skorzystać z formularza reklamacji dostępnego tutaj) i odesłanie towaru na nasz adres:

Gomez S.A
Dział Reklamacji
ul. św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim

W zgłoszeniu prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające kontakt z Państwem na potrzeby procesu reklamacji, a także załączyć do niego dokumenty lub podać dane umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon lub faktury, numer zamówienia, inne). Załączenie paragonu lub faktury nie jest obowiązkowe, lecz jest przez nas sugerowane, gdyż zazwyczaj przyspiesza proces reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, mailowo lub smsem.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zamieszczone są w naszym Regulaminie.

Gomez nie udziela gwarancji na sprzedawane towary.

INNE TEMATY OBSŁUGI KLIENTA: