-10% na pierwsze zakupy

Dołącz do Gomez Club i zyskaj -10% na nową kolekcję i -5% na przecenone modele już od pierwszych zakupów. Członkowstwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.

Darmowe dostawy

Zakupy w sklepie internetowym Gomez są proste i bezpieczne. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin jedną z zaufanych firm kurierskich zupełnie za darmo, niezależnie od ilości zamówionych produktów i ich wartości.  

 

Darmowe zwroty

Każdy zakupiony u nas towar można przymierzyć i odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki, jeśli produkt nie będzie spełniał oczekiwań. Aby uprościć proces zwrotu dostosowaliśmy opakowanie do ponownej wysyłki.  Zwrot realizujemy zupełnie za darmo - wystarczy zarejestrować się na konto Klienta i uzupełnić formularz zwrotu.

Lista życzeń
Kontakt
Przejdź do strony:Kontakt
Przejdź do strony:Jakość Premium
Przejdź do strony:Bezpieczne zakupy
Przejdź do strony:Dane firmy
Przejdź do strony:Czas i koszty dostawy
Przejdź do strony:Płatności
Przejdź do strony:Śledzenie przesyłki
Przejdź do strony:Odstąpienie od umowy

Reklamacje

Gomez ma obowiązek dostarczyć Klientowi, będącemu konsumentem, towar bez wad i odpowiada wobec niego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, jeśli sprzedany towar ma wadę. 

Jeżeli otrzymany przez Państwa towar ma wadę stwierdzoną przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania, prosimy o zgłoszenie wady (można skorzystać z formularza reklamacji  dostępnego tutaj) i odesłanie towaru na nasz adres:

Gomez Sp. z o.o. Sp. k.
Dział Reklamacji
ul. Strzeszyńska 33
60-479 Poznań

W zgłoszeniu prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające kontakt z Państwem na potrzeby procesu reklamacji, a także załączyć do niego dokumenty lub podać dane umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon lub faktury, numer zamówienia, inne). Załączenie paragonu lub faktury nie jest obowiązkowe, lecz jest przez nas sugerowane, gdyż zazwyczaj przyspiesza proces reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, mailowo lub smsem.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zamieszczone są w naszym Regulaminie

Gomez nie udziela gwarancji na sprzedawane towary.

Przejdź do strony:Regulamin
Przejdź do strony:FAQ