-15% na pierwsze zakupy
Dołącz do Gomez Club i zyskaj -15% na nową kolekcję przy pierwszych zakupach i -5% na przecenione modele. Członkostwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.
Darmowe dostawy
Zakupy w sklepie internetowym Gomez są proste i bezpieczne. Zamówienia wysyłamy w przeciągu 2-3 dni roboczych jedną z zaufanych firm kurierskich zupełnie za darmo, niezależnie od ilości zamówionych produktów i ich wartości.
Darmowe zwroty
Każdy zakupiony u nas towar można przymierzyć i odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od daty odbioru paczki, jeśli produkt nie będzie spełniał oczekiwań. Aby uprościć proces zwrotu dostosowaliśmy opakowanie do ponownej wysyłki. Zwrot realizujemy zupełnie za darmo - wystarczy zarejestrować się na konto Klienta i uzupełnić formularz zwrotu.
W nowej kolekcji Jesień/Zima 2020 włoskiej marki Iceberg dominują logomania, różnorodne wzornictwo, oraz trzy kolory: czerwony, zielony i czarny. W nowej kolekcji damskiej znalazły się bluzy i spodnie do kompletu, dostępne w dwóch wersjach - wykonane z klasycznej dzianiny lub błyszczącego weluru. Dodatkowo oferowane są z dużymi, nadrukowanymi emblematami lub z ozdobnymi wzorami i błyszczącymi, cekinowymi lampasami. Ponadto marka proponuje kremowe swetry pokryte dużymi aplikacjami i wzorami, które przeplatają się nawzajem ze sobą, tworząc kolorową mozaikę na materiale. W tej kolekcji marka także inspiruje się postaciami z kreskówek, stawiając tym razem na kultową Myszkę Mickey, której podobiznę widać zarówno na swetrach jak i bluzach. Wśród dostępnych okryć wierzchnich znalazły się czerwone, długie płaszcze oraz metalizowane, puchowe kurtki w takim samym kolorze. Oprócz tego oferowane są także długie, pikowane kurtki z kapturem obszytym miękkim futerkiem. Nowe propozycje damskie to również ciemne jeansy o fasonie slim i skinny fit pokryte logotypem marki, a także dresowe sukienki inspirowane fasonem klasycznego t-shirtu z długim rękawem.
W kolekcji Jesień/Zima 2020 włoskiej marki Iceberg dominuje widoczna logomania, komiksowe nadruki oraz casualowe fasony. Widoczne na większości odzieży logotypy to jeden ze znaków charakterystycznych, z którego słynie brand. Kolekcja męska sięga znowu po elementy popkultury. Tym razem na bawełnianych T-shirtach, poza logotypem marki, pojawili się bohaterowie bajek Disneya - czyli Pinokio, Kaczor Donald oraz Myszka Mickey. Oprócz tego na nowych propozycjach koszulek pojawiło się także zmultiplikowane logo w cienkim obramowaniu, oraz motyw liter pisanych w stylu graffiti. Poza T-shirtami oraz sygnowanymi bluzkami typu longsleeve, w nowej kolekcji dla Panów pojawiły się również cieniowane jeansy o fasonie Slim Fit w czerni i błękicie, z dodatkowymi, ozdobnymi przetarciami, bluzy zakładane przez głowę lub zapinane na zamek z kapturem, a także kolorowe swetry prezentowane w minimalistycznym stylu. Nowa kolekcja marki to także ciepłe, wełniane czapki, oferowane w czerni, granacie i czerwieni, z dużym logowaniem na przodzie.