Nowa kampania Gomez na sezon Wiosna/Lato 2024 nawiązuje do aktualnych wydarzeń artystycznych oraz kulturowych, które stały się inspiracją do stworzenia stylizacji łączących klasyczną elegancję z dawką topowych trendów od największych domów mody.
Surrealistyczne tła podkreślają ponadczasową elegancję oraz casualowe looki od topowych marek takich jak: Dolce&Gabbana, Elisabetta Franchi, Patrizia Pepe, Pinko, Boss, Joop i wiele więcej. W stylizacjach wykorzystano również produkty nowych marek dostępnych w naszej ofercie: torebki See by Chloe i Palm Angels, sandały Alohas, czy bluzy Off-White. Styliści Gomez nie zapomnieli także o linii ubrań na cieplejsze dni, które zostały zaprezentowane w scenerii plażowej oraz w klimacie safari, aby jak najbardziej uwydatnić letni charakter stylizacji.
W ofercie Gomez jest ponad 150 marek segmentu premim&luxury, które zachwycają swoim indywidualnym podejściem do mody. Do topowych kategorii można zaliczyć: sukienki, torebki, obuwie dla Niej oraz koszule, garnitury, obuwie dla Niego.
Najnowsza kolekcja na sezon Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej produktów są dostępne na stronie Gomez.pl oraz w salonach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu.