HUGO wprowadza rewolucję podczas kampanii Jesień/Zima 2023, łącząc buntowniczy świat mody i muzyki. Hasło przewodnie #HUGOYourWay zachęca do wyrażania siebie, a fuzja stylu i dźwięku oddaje ducha indywidualności.
Nowa kolekcja kładzie nacisk na wysokiej jakości tkaniny i wzornictwo, ale także na innowacyjny wybór kolorów: indygo, lawenda, karmelowy brąz, czerń, biel oraz czerwień. Kolory te odzwierciedlają współczesne dążenie do przekraczania granic, redefiniując klasyczny styl.
Wyraziste elementy, jak tie-dye na dżinsach czy retro grafiki na koszulkach, przełamują charakterystyczny styl HUGO. Autentyczność, oryginalność i ekscentryczność to podstawowe wartości kolekcji.
Na platformach społecznościowych, takich jak Instagram, TikTok i YouTube, marka wprowadza kampanię o tematyce muzycznej. Osobistości zaproszone do współpracy to między innymi: Chase Hudson, Chiara Hovland, Moore, Lola Clark czy William Ernult.
Odkryj nową kolekcję HUGO na stronie Gomez.pl