Nowa kampania Pinko na sezon Wiosna/Lato 2024 to powrót do szalonych lat 90. oraz motywu glamour we współczesnym wydaniu. Mariacarla Boscono jest uosobieniem pewnej siebie, przedsiębiorczej i seksownej kobiety, która nie boi się eksperymentować z modą. Fotografowana przez Pablo Di Prima, ukazuje się ubrana w najnowszą kolekcję Pinko w otoczeniu minimalistycznych, designerskich elementów, które podkreślają jej wyjątkowość i pozwalają skupić uwagę tylko na niej.
Lorenzo Posocco, dyrektor kreatywny, połączył elementy nowej kolekcji Pinko, takie jak: dzianina z efektem siateczki, widoczne bikini, jeasny, marynarka ze sztucznej skóry, spódnica maxi z głębokim rozcięciem, czy też kamizelka ze wstawkami w stylu rodeo.
Nie zabrakło również kultowych torebek Pinko Love Bags w formie Click, dużej Puff i obowiązkowej Click Puff w komplecie z metalową klamrą. Kampania Pinko przywołuje wspomnienia lat 90. oraz klasycznego glamour z nowatorskim podejściem do mody.
Odkryj nową kolekcję Pinko na Gomez.pl.