SZA udowadnia, że moda jest potężnym narzędziem do wyrażania siebie, a jej obecność w kampanii potwierdza jej status ikony mody. Ich współpraca to połączenie artystycznego wyrazu i projektowej wizji, które inspirują kolejne pokolenia.
Zdjęcia do kampanii wykonane przez znanego fotografa Alasdaira McLellana tworzą mix casualowego stylu i przepychu. Kolekcja łączy kontrastowe kolory, odważne nadruki z monogramami i oversizowe sylwetki. Piosenkarka, która w ostatnim czasie podbija świat mody, prezentuje różnorodne stylizacje casualowe i glamour, ukazując swoją wszechstronność i płynne przechodzenie między różnymi stylami.
Jednym z najbardziej wyróżniających się elementów kampanii są zaktualizowane torebki, w tym topowa listonoszka na ramię SNAPSHOT. W tym sezonie pojawił się również nowy model ST. MARC TOP HANDLE. To poręczna mini torebka wykonana z gładkiej skóry, posiada magnetyczne zapięcie i regulowany pasek.
Obrazy z kampanii szybko rozeszły się w mediach społecznościowych i zostały opublikowane w różnych magazynach modowych, podkreślając jak zgranym duetem jest SZA i Marc Jacobs. Połączenie naturalnej charyzmy artystki i wizjonerskich projektów marki tworzy niezwykły efekt.
Torebki z najnowszej kampanii już dostępne na Gomez.