-10% na pierwsze zakupy

Dołącz do Gomez Club i zyskaj -10% na nową kolekcję i -5% na przecenone modele już od pierwszych zakupów. Członkowstwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.

Darmowe dostawy

Zakupy w sklepie internetowym Gomez są proste i bezpieczne. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin jedną z zaufanych firm kurierskich zupełnie za darmo, niezależnie od ilości zamówionych produktów i ich wartości.  

 

Darmowe zwroty

Każdy zakupiony u nas towar można przymierzyć i odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki, jeśli produkt nie będzie spełniał oczekiwań. Aby uprościć proces zwrotu dostosowaliśmy opakowanie do ponownej wysyłki. Zwrot realizujemy zupełnie za darmo - wystarczy zarejestrować się na konto Klienta i uzupełnić formularz zwrotu.

Lista życzeń
Obsługa Klienta

OBSŁUGA KLIENTA

Najczęstsze pytania

Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo e-mail z linkiem umożliwiającym jej śledzenie.  Status przesyłki można również sprawdzić na tej stronie >> GLS lub dzwoniąc na infolinię 46 814 82 20. Jeśli życzą sobie Państwo, aby kurier skontaktował się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki, prosimy o zaznaczenie tej opcji w zamówieniu. Kurierzy nie mają jednak takiego obowiązku, dlatego zalecamy kontakt z GLS w dniu dostawy i ustalenie jej szczegółów.

Do godziny 23:59 w dniu nadania paczki przez firmę Gomez, możecie Państwo samodzielnie przeadresować ją klikając w link do śledzenia i wybierając opcję Flex-Delivery Service.

W idealnej sytuacji paczka jest dostarczona do Państwa osobiście. Potwierdzenie jej odbioru odbywa się poprzez złożenie podpisu na skanerze ręcznym kuriera GLS. W przypadku nieobecności adresata, inny członek Państwa rodziny lub gospodarstwa domowego może odebrać przesyłkę w Państwa imieniu.

W przypadku, gdy nie możecie Państwo odebrać przesyłki osobiście, istnieje możliwość wyrażenia zgody na doręczenie jej przez GLS do zaufanego sąsiada. Jeśli ani Państwo, ani on nie możecie odebrać paczki (i nie zostały wykupione do niej żadne usługi dodatkowe, np.: pobranie), GLS pozostawi ją w najbliższym punkcie ParcelShop, gdzie paczka będzie czekać na odbiór 9 dni. Informacje dotyczące adresu Parcel Shopu znajdziecie Państwo na awizo.

Powtórne doręczenie będzie realizowane, jeśli nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli w pobliżu nie ma punktu ParcelShop. Kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie będzie możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii, a następnie zostanie ona zwrócona do Gomez po upływie dziesięciu dni roboczych.

 


Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo e-mail z linkiem umożliwiającym jej śledzenie. Status paczki można również sprawdzić na tej stronie >> DPD. Jeśli życzą sobie Państwo, aby kurier skontaktował się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki, prosimy o zaznaczenie tej opcji w zamówieniu. Kurierzy nie mają jednak takiego obowiązku, dlatego zalecamy kontakt z DPD w dniu dostawy i ustalenie jej szczegółów.

Do godziny 23:59 w dniu nadania paczki przez firmę Gomez, możecie Państwo samodzielnie przeadresować ją, klikając w link do śledzenia i wybierając opcję Zarządzaj Przesyłką.

W idealnej sytuacji paczka jest dostarczona do Państwa osobiście. Potwierdzenie jej odbioru odbywa się poprzez złożenie podpisu na skanerze ręcznym kuriera DPD. W przypadku nieobecności adresata, inny członek Państwa rodziny lub gospodarstwa domowego może odebrać przesyłkę w Państwa imieniu.

W przypadku, gdy nie możecie Państwo odebrać przesyłki osobiście, istnieje możliwość wyrażenia zgody na doręczenie jej przez DPD do zaufanego sąsiada. Jeśli ani Państwo, ani on nie możecie odebrać paczki (i nie zostały wykupione do niej żadne usługi dodatkowe, np.: pobranie), DPD pozostawi ją w najbliższym Punkcie Pickup, gdzie paczka będzie czekać na odbiór 7 dni. Informacje dotyczące adresu Punktu Pickup zostaną przesłane Państwu w formie wiadomości SMS lub e-mailowo.

Powtórne doręczenie będzie realizowane w sytuacji, kiedy nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli w pobliżu nie ma Punktu Pickup. Kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie będzie możliwe, DPD przekaże paczkę z powrotem do filii, a następnie zostanie ona zwrócona do Gomez wraz z końcem tygodnia.


Każdy zakup u nas potwierdzony jest paragonem, na życzenie wystawiamy również faktury Vat. 


Dział obsługi klienta:

 
KONTAKT

bok@gomez.pl

 

 
INFOLINIA

61 222 91 12

 

LOKALIZACJA

GOMEZ Sp. z o.o. Sp. K.
Biuro Obsługi Klienta
Diamentowa 9, 62-002
Suchy Las
 

Poniedziałek - Piątek 8.00 - 18.00
Sobota 10.00 - 18.00
SALONY STACJONARNE

DROBNIKA

DIAMENTOWA

 

W związku z gorącym okresem i dużą ilością pytań, zapraszamy do kontaktu mailowego: bok@gomez.pl

Odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 2h (w dniach pon-sob), ale w okresie noworocznymczas może się wydłużyć do 24h.

 

DANE FIRMY

Właścicielem sklepu internetowego gomez.pl jest:
Gomez Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
ul. Tomasza Drobnika 2, 60-693 Poznań, Polska
KRS 0000631068(rejestr przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego) | NIP 9721264099 | REGON 364534202
akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
Wydział VIII Gospodarczy - Krajowego Rejestru Sądowego