• DO -40% EXTRA | KOD BLACK

    Więcej
  •   -15% NA PIERWSZE ZAKUPY

  •   Darmowa dostawa

  •   DARMOWE ZWROTY

  • BLACK FRIDAY SALE DO -70% I WIĘCEJ!
     WOMEN | MEN | KIDS

OBSŁUGA KLIENTA

Najczęstsze pytania

Każdy zakup u nas potwierdzony jest paragonem, na życzenie wystawiamy również faktury Vat. 


Zdarza się to niezwykle rzadko, ale jeśli Państwa przesyłka będzie uszkodzona, prosimy o zarządzanie od przewoźnika niezwłocznego spisania protokołu w celu ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, a także o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.


Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, uruchomiliśmy możliwość dostawy zamówienia internetowego tego samego dnia, w którym zostało złożone. 

Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo e-mail z informacją o nadawcy, numerze przesyłki i przewidywanym czasie dostarczenia. Status paczki można również sprawdzić na tej stronie >> X-press Couriers. Jeśli życzą sobie Państwo, aby kurier skontaktował się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki, prosimy o zaznaczenie tej opcji w zamówieniu. Kurierzy nie mają jednak takiego obowiązku, dlatego zalecamy kontakt z X-press Couriers w dniu dostawy i ustalenie jej szczegółów, co jest możliwe na infolinii kuriera -  801 00 66 00 lub 22 493 33 33

Paczka dostarczana jest w godzinach 18:00-22:00 - tego samego dnia dla zamówień internetowych złożonych do godziny 10:00 (Warszawa, Łódź, Wrocław, Katowice) oraz 14:00 (Poznań) lub w kolejnym dniu roboczym dla zamówień internetowych złożonych później niż wskazane godziny. Potwierdzenie jej odbioru odbywa się poprzez złożenie podpisu. W przypadku nieobecności adresata, inny członek Państwa rodziny lub gospodarstwa domowego może odebrać przesyłkę w Państwa imieniu.

W przypadku Państwa nieobecności, X-press Couriers pozostawia awizo ze wskazaniem gdzie i kiedy doręczenie przesyłki miało miejsce, jak, gdzie i kiedy Adresat może osobiście (lub przez upoważnionego przedstawiciela) odebrać przesyłkę lub zamówić kolejne doręczenie przesyłki do swej siedziby. Termin do odbioru przesyłki przez Adresata wynosi 7 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia awizo. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest do Gomez.

Listę kodów pocztowych, dla których realizowana jest usługa X-press Couriers znajdą Państwo pod niniejszym linkiem >> KODY POCZTOWE 

 


Dział obsługi klienta:

 

 
INFOLINIA

61 222 91 12

 

 
ADRES E-MAIL

[email protected]

 

GODZINY PRACY
Poniedziałek - Piątek8:00 - 18:00
Sobota10:00 - 18:00

Szanowni Klienci,
w dniach 25-28.11.2022 infolinia Gomez będzie czynna w godz. 7:00 - 21:00.

 

Gomez Spółka akcyjna

ul. Tomasza Drobnika 2, 60-693 Poznań, Polska:
KRS0000934369 (rejestr przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego) | NIP 9721248769 | REGON 302694351
Akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
Wydział VIII Gospodarczy - Krajowego Rejestru Sądowego