Dołącz do Gomez Club i zyskaj -15% na nową kolekcję przy pierwszych zakupach i -5% na przecenione modele. Członkostwo w elitarnym klubie zakupowym Gomez Club to także inne korzyści.
Zmiana adresu e-mail, numeru telefonu lub innych danych powiązanych z kontem jest możliwa bezpośrednio w profilu klienta.
Napisz lub zadzwoń do Biura Obsługi klienta oraz sprawdź czy w swoim profilu klienta posiadasz odpowiednio wyrażone zgody.
Nie, tylko właściciel konta ma taką możliwość.
Nie, konto jest indywidulane.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi klienta w celu weryfikacji zamówienia.
W tej sytuacji należy zgłosić uszkodzenie paczki bezpośrednio u kuriera, na podstawie formularza zgłoszeniowego zostanie stworzona jest reklamacja kurierska.
Podgląd zamówienia znajduje się w profilu klienta. Formularz zwrotu możliwy jest do pobrania ze strony Gomez, a sam zwrot można wygenerować bezpośrednio z profilu klienta.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi klienta w celu uzyskania odpowiedzi.
Google Pay jest jedną z wielu dostępnych metod płatności na urządzeniach iOS oraz Android w naszej aplikacji i na stronie sklepu na urządzeniu mobilnym.
Akceptujemy wiele form płatności, w tym płatności kartą, BLIK, przelew bankowy, PayPal, Google Pay, Apple Pay, PayPo, a także płatności za pobraniem.
Tak, wszystkie nasze transakcje są szyfrowane i chronione najnowocześniejszymi technologiami bezpieczeństwa.
Płatność może być odrzucona z wielu powodów, takich jak niewystarczające środki na koncie, błędne dane karty lub problem z bankiem. W razie problemu radzimy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Kod rabatowe można wpisać podczas składania zamówienia w odpowiednim polu w koszyku.
Tak, kod rabatowy naliczany jest dodatkowo do przecenionych produktów, które biorą udział w akcji.
Nie, kody rabatowe nie łączą się ze zniżką wynikającą z programu lojanościowego Gomez Club.
Karty podarunkowe i bony mają określony termin ważności, który jest wskazany na karcie.
Oferujemy dostawę kurierem DPD oraz odbiór osobisty.
Dostawa w Gomez na terenie Polski dla zamówień powyżej 199 zł jest darmowa. Poniżej koszt to 9,99 zł
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Koszty i czasy dostawy zależą od konkretnego kraju.
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, który możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej.
Aby zwrócić produkt, należy wypełnić formularz na naszej stronie. Tam wybierzesz najwygodniejszą dla Ciebie formę zwrotu.
Oferujemy wiele opcji zwrotu, międzyinnymi Darmowy Zwrot - Kurier DPD, Darmowy Zwrot - DPD Pickup oraz zwrot w salonie.
Tak, oferujemy darmowe zwroty dla wszystkich naszych klientów.
Zwrot pieniędzy za zwrócony produkt nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
Jeśli macie Państwo pytania dotyczące wysyłki towaru, czasu, kosztów dostawy, czasu doręczenia, odbioru osobistego odpowiedzi znajdziecie Państwo w zakładce Obsługa klienta. W momencie wysłania przesyłki otrzymacie Państwo maila informującego o tym.
Jeśli Państwa pytanie dotyczy zmiany opcji dostawy/płatności, tego jak zapłacić kartą, trudności z zalogowaniem, z zapłatą, innego adresu dostawy, późniejszej wysyłki, łączenia zamówień, anulowania zamówienia itp. - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.